Pierre vallomásai

Közéleti dolgok, hírek, érdekességek, felfedezések megosztása a vélemény szabadjogú formálásához.

Képek a nagyvilágból

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

A T-Mobile kontra Vodafone: leszabályozza a netet, de miért is?

2010.02.25. 16:48 :: Pierre vallomásai

 Nem tudom, hogy ki milyen módon netezik, amikor lehetősége van rá, de nekem sajnos csak az a fránya mobilnet jutott. Mi ennek az oka ne kérdezzék, így alakult.Nem tudták megoldani a vezetékes elérést.

Szóval már jó ideje tartozom a mobilnetesek táborába, mivel most T-Mobile-os vagyok ez évtől, előtte pedig 2 év "hűség" (inkább alázás) után idejöttem annak reményében, hogy nem lesznek olyan aljasok mint odaát.

Tévedtem. A Vodafone-nál, ha elértük az 5 Gb már olyan lassú volt a net, mintha csiga hozzná a weboldal linkjét. Aztán megkérdeztük, miért ilyen lassú a net, mire azt felelték, hogy átléptük azt a bizonyos pontot, innentől kezdve ilyen lesz. Na jól van. Hazamentünk, adatszámláló feltelepít a gépre és mérés indul. Csak levelezésre használtuk a netet és így is már egy hét után pittyeget az a kis vacak, hogy vége a bulinak, ennyi volt!

Ismét be a V-hez mi a helyzet?Megint elmondták az imájukat, mire én itt az adatszámláló és még az 1 Gb se érte el?MI VAN MOST?ÖÖöö...megnézzük....pár pillanat múlva mondták is ,hogy elnézést, de még a múlt havi tiltást nem nullázták le és onnan kezdte a netet számlálni megint. 

Lényeg a lényeg ilyen maradt a maradék 22 hónapban is ez a játék.

Gondoltam, ha végre innen eljövök akkor talán máshol jobb lesz?! DE tévedtem. Mindenki ezt a trükköt alkalmazza.T-Mobi jelei sorrendben:

1.JEL: a modem nehezen akarta megtalálni a helyét párszor fel-le kattintva és rendbejött 

2.JEL: a modem állandóan fel-le ugrál és ezzel állandóan megszakad a net ?

3.JEL: megnyitottam a startlapot (mivel ez a kezdő lapom) és megnéztem tíz perc elteltével 650 Mbyte forgalmat generáltam, na ez komoly?

4:JEL: ARANY,GIGA,PLATINÁS ügyfélként a legnagyobb 14 GB-os csomagban vagyok (és első hónapban 7 GB forgalmaztam, amit reálisnak tartok) most a számla zárást követően nulláztam: 2GB-nál tartok a T dobta az üzit NANA átlépte a 14GB-ot lassul a net!!

 

Na már most nem tudom mi tévő legyek? Megint kezdjek el hangot adni a sértésemnek vagy most mit csináljak? Elegem volt 2 évig minden hónapban szóban törölni a tiltást. Most is ezt kell majd csinálnom ismét? Nagy elvárás lenne ha a pénzemért kiszolgálnának rendesen és nem szórakoznának velem? 

Még egy kis adalék ha T-s védők megjelennének. SOHA sem volt elmaradásom a számlámmal.Amint jött a csekk belett fizetve azonnal!

Tehát, ergo én úgy vélem mindent megtettem azért, hogy a "HŰSÉGES" legyek.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pierrevallomasai.blog.hu/api/trackback/id/tr281789995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása