Online játék
 Online játék

Pierre vallomásai

Közéleti dolgok, hírek, érdekességek, felfedezések megosztása a vélemény szabadjogú formálásához.

Képek a nagyvilágból

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Bushido, Zeiten ändern dich című film bemutatója ( Az idők változnak)

2010.02.15. 16:19 :: Pierre vallomásai

 Közel s távol immár bő 15 évvel ezelőtt találkoztam az első rap számmal. Azóta is töretlenül rajongója vagyok eme műfajnak. Véletlenül se gondolja az olvasó, hogy más zenéket teljesen kizártam az életemből, egyszerűen minden zenének meg van a maga hangzás világa, hangulata. Én például mindig is egy kis lázadás félét éreztem, amikor ezeket a dallamokat hallgattam. Volt idő, amikor ezek juttatak tovább az élet nehézségein. Szerintem sokan elítéléssel vannak felé, pedig néha ha a szöveg mögé nézünk, egy-egy élet tárulkozhat ki előttünk. Nos, valahogy így vagyok ezzel, ha Bushido dalait hallgatom. Van hogy érzelmes, van hogy vad, de tisztán emberi érzések törnek elő a múltbéli fájdalmakat kibeszélve magából. Rajtam kívül egész Németországban szeretik és tisztelik őt. Vannak kivételek, de ezekről most ne is beszéljünk, írigyek mindig is akadtak. Hogy mekkorá sztár is Ő? Mi sem bizonyítja, hogy a napokban mutatták be az első filmjét,illetve különböző zenei díjakat nyert.

A film sztorija egyszerű ,mint az 1x1: Gyerekkorátol kezdve kiséri figyelemmel a felnőtté válásig. A csibészségektől kezdve, a balhékon át, amíg fel nem fedezték. A csóróságból az úri negyedig. Tiszta amerika, hiszen hasonló mozik ihlették meg az alkotókat, mint például Eminem,Notorius B.I.G, 50 Cent szintén sajátos életük filmváltozatai.

Igazi pörgös, bunyokkal teli tűzdelt lázadó film lesz a mozikban. Ármány, szerelem, barátság,árulás, minden ami egy igazi "gengszter" filmben lehet, és kell is.

Már csak egyben reménykedhetem, hogy ha a sógoréknál is látható volt, akkor hozzánk is betéved eme gyöngyszem. Megvallom őszintén, ez valahogy kicsit közelebb érzem a történetet illetve az egész mondandóját, már csak azért is, mert nem valami távoli amerikai kis poros városban kezdődik el a történet, hanem itt nálunk Európában.

Film előzetes 1:

https://www.youtube.com/watch?v=m-5mjtQZ92k&feature=related

Film előzetes 2:

 https://www.youtube.com/watch?v=B3moRoF8b4c&feature=related

Filmhez kapcsolódó oldal:

http://www.zeiten-aendern-dich.de/

Bushido oldala:

http://www.kingbushido.de/

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pierrevallomasai.blog.hu/api/trackback/id/tr351760567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása