Bizonyára mindenki látta a ma lefutott reklám spotot, amiben egy fiatalember bizonygatja, hogy most jön egy új korszak a mobil iparágban. Azon belül a Pannon-ból kíválik a Djuice, és új életet kezd!
A klip egyszerű, akár az egyszer egy bár olyan, mintha a legjobb cimborám akarna megdumálni erre a szolgáltatásra. Igazából szerintem egy remekül eltalált story board. Nem akar többnek látszani mint ami.
"Figyelj öreg, nem vagyunk szentek mi sem, de legalább csak kicsit akarunk lehúzni, nem úgy mint a többiek." Elég volt a birkanyírásból!
A célcsoportot (26 alattiak ) szerintem abszolute tökéletesen végig követi. Egy átlagos fiatal bulizik, ismerkedik, és nem szeret túlságosan kötődni valamihez.
A lényeg, hogy engem meggyőztek teljesen. Lássuk, hogy holnap ha napfényt lát az új márka, mivel drukkol elő nekünk. Hátha egy kicsit tényleg megszorongatja a nagyokat és kialakul egy egészséges versenyszellem!
Reklám:
https://www.youtube.com/watch?v=C8fTtO2lozk&feature=player_embedded
Utolsó kommentek